Agregar a preferits
Col•locar com a pàgina d'inici
Fòrums
Es panorama musical des territori català
Per raquel | 07-05-2008 21:08
2 Missatges
Avui a sms25.cat s'ha publicat un article on expliquen que segons sa mem�ria de l'SGAE es va m�s a concerts i a teatre. En ell posen un llistat des concerts amb m�s assist�ncia arreu de s'Estat Espanyol, sup�s i jo pregunt quin grup/grups des nostre territori catal� creieu que arrossega m�s gent als seus concerts? Jo diria que actualment des m�s "forts" que tenim s�n Obrint Pas, Lax'n'Busto i sup�s que Gossos... per� com que sempre acab anat als concerts de sa mateixa gent, pot ser m'estic equivocant... Qu� en deis valtros?
Per Aitor | 08-05-2008 00:48
1 Missatge
Els Herois de la Catalunya Interior, evidentment! XD
Per Eli | 09-05-2008 00:02
1 Missatge
pel que tinc ent�s els que arrosseguen m�s personal s�n els Lax i els Gossos, per� de totes maneres a les primeres files s'hi pot passar llista perfectament perqu� sempre s�n els mateixos... que potser tampoc diu gaire al seu favor.
Per raquel | 09-05-2008 17:58
2 Missatges

Id� jo no pens que aix� de que sempre siguin es mateixos as concerts no jugui a favor des grups, sin� tot el contrari! Crec que un grup de m�sica sense un grup de fans/seguidors darrere seu no t� cabdal de sortida. Ja s� que per aix� fan falta anyets de treball i tal, per� hi ha molts de grups que ja els tenen i no acaben d'arrossegar gent als seus concerts. Per tant crec que el que fa grans a un grup s�n es seus "fidels" seguidors...
Per yuki | 02-04-2009 18:22
1 Missatge

doncs jo crec q Lax, Gossos i Els Pets.
I crec q s� q juga a favor seu tenir els seus fans, aixi aquests fans "arrosseguen" als amics, i llavors alguns d'aquests amics s'acaben afegint, i aix� na fent.
Tampoc cal menystenir els Strombers, q cada cop s�n m�s i m�s... :)
Identifica't
Més llegides
Més enviades
Més comentades
Generalitat de Catalunya Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació Secretaria de Mitjans de Comunicació
2012© Copyright sms25.cat
Desenvolupat per INITEC