Agregar a preferits
Col•locar com a pàgina d'inici
Fòrums
Quin súper poder us agradaria tenir?
Per 24 | 19-03-2008 00:19
3 Missatges
B�, com que veig que ning� fa cap pregunta comen�ar� jo a fer-ne XD Quina d�aquestes s�ries de manga, semblants entre elles en molts aspectes, creieu que �s millor i perqu� si totes s�n quasi el mateix. � Bola de Drac �Fly �Yu Yu Hakusho � Naruto Que preferiu, s�ries llargues de c�mics que arriben fins a trenta i pico volums o series curtes d�un o dos volums? Esteu interessats en saber com continuen les hist�ries o a mantenir la vostra economia? i per �ltim, Batman o Spiderman? Quin dels dos super herois preferir�eu ser? O quin s�per poder us agradaria tenir i perqu� l'utilitzar�eu? A mi volar!!
Hiro
Per jo mateix | 24-04-2008 10:57
1 Missatge
Ami m'agradaria poder controlar el temps: endavant, endarrere o simplement parar-lo. Com el Hiro d'Herois! Per cert, tornen d'aqu� poc oi? alg� sap alguna cosa sobre la s�rie?

ah! i jo s�c d'spiderman! �s molt m�s hum�!
Quanta pregunta!
Per Aitor | 2008-04-25 01:00:09
1 Missatge
Moltes coses vols saber, eh? Jo nom�s dir que em quedo amb dues s�ries manga que has dit: per una banda, amb Bola de Drac, per m�tica i perqu� va introduir el g�nere al nostre pa�s, i per l'altra amb Naruto, perqu� �s la que ara em t� enganxat. Per altra banda, Spiderman �s el millor super-heroi americ�, sens dubte! I si m'hagu�s de quedar amb algun super-poder, segurament escolliria algun del Nacho Vidal, hehe! ;)
Per 24 | 2008-04-30 00:23:15
3 Missatges
Despr�s de fer la pregunta jo tamb� la contestar�! No m�entusiasmen els c�mics americans per� si que m�agradava la s�rie de Batman dels anys 60 i les pelis d�Spiderman. Sempre he pensat que si pogu�s tenir un s�per poder seria el de volar i que podria volar pels aires fent cabrioles. Per� �ltimament he pensat que el poder de fer-me invisible o aturar el temps seria ideal per mi. Aix� podria contemplar la persona estimada sense atabalar-la durant tant de temps com ho desitg�s (sense cap connotaci� obsessiva ni persecut�ria). Crec que tot i que Fly va ser creada abans que Bola de drac, �s millor Bola de drac perqu� va arribar a interessar a moltes m�s persones. Naruto i YuYu Hakusho, per la seva banda, estan inspirades en Bola de Drac i, per tant, no s�n tant bones com aquesta (tot i que Naruto m�agrada molt). I del Nacho Vidal aquest... jo no vull comentar... crec que la Raquel-Desconegut ja ha dit el mateix que hagu�s dit jo.
Per Desconegut | 28-04-2008 00:02
1 Missatge

He estat pensant en algun s�per poder, per� realment no en pens amb cap... El que m'ha agradat dels que heu estat diguen �s aquell de controlar es temps, aix� seria perfecte, per� no s� fins a quin punt funcionaria...
De veres creis que el que t� en Nacho Vidal �s un s�per poder? per a qu�? si es tamany no importa! quantes vegades ho hem de dir, ses dones?

Per raquel | 28-04-2008 00:05
1 Missatge
S'�ltim comentari que posa Desconegut, era jo! no s� perqu� m'ha sortit aix�...
Per 24 | 30-04-2008 00:40
3 Missatges
No entenc com �s que em surt el comentari per all� al mig... per� b�... creia que ning� em contestaria a les preguntes! quina il�lusi�! sento si em vaig passar amb la quantitat de preguntes... per� com que ning� no deia res jo vaig voler comen�ar perqu� la gent s'anim�s!

Identifica't
Més llegides
Més enviades
Més comentades
Generalitat de Catalunya Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació Secretaria de Mitjans de Comunicació
2012© Copyright sms25.cat
Desenvolupat per INITEC