Agregar a preferits
Col•locar com a pàgina d'inici
Fòrums
Què en penseu d'eurovision?
Per ojupeligru | 18-05-2008 02:34
2 Missatges
L'altre dia mentres anava mirant per internet vaig anar a parar a unv ideo del youtube, el qual no se encara com hi havia arribat, que parlava sobre els nosequans anys d'eurovision. Es veia quan ecnara era un programa decent de veure i de perdre el temps amb ell, quan hi anava gent realment a cantar i no a fer el freak, com hi van ara... No se, potser m'equivoco, pero crec que s'hauria de posar fre a aquestes tonteries i, ja que hi som, xke no va la merry poppins a eurovision? Tal com est� la cosa, la gent encara votar� una senyora gran ballan amb un paraigues... total...
:S
Per ojupeligru | 18-05-2008 02:34
2 Missatges
Ah!!! si trobo el video ja el posare x aki
Per Eli | 18-05-2008 19:17
1 Missatge
aix� d'Eurovisi�n sempre m'ha produ�t certa urtic�ria ja sigui perqu� m�s de festival "musical" �s totalment pol�tic i ja els quehi van s�n m�s freaks que altra cosa... se'ls ha anat el xiringuito de les mans, m�s val que el clausurin abans no sigui un circ m�s esperp�ntic del que �s ��'
Per Eco | 19-05-2008 16:43
1 Missatge
Aquest festival fa anys que es mort i l'�nica manera de que revisqui es introduint frikis que fagin que la gent almenys aguanti 3 can�ons seguides
Per Clara_23 | 19-05-2008 19:50
2 Missatges
Quan TVC hi participi, jo tinc clar que el meu candidat �s el Josmar!
Per Clara_23 | 24-05-2008 11:55
2 Missatges
Endavant amb Chikilicuatre, representant catal�! :-D
Identifica't
Més llegides
Més enviades
Més comentades
Generalitat de Catalunya Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació Secretaria de Mitjans de Comunicació
2012© Copyright sms25.cat
Desenvolupat per INITEC