Agregar a preferits
Col•locar com a pàgina d'inici
Fòrums
Què fareu aquest estiu?
Per raquel | 19-05-2008 00:08
2 Missatges
Ara mateix sa vida des estudiants comen�a a tremolar, m�s que res perqu� sa temporada d'ex�mens es va apropant... Tan mateix,estar passant aquesta temporada d'estr�s comuna, segur que la majoria pensam en fer m�s coses abans de posar-nos a estudiar, com endre�ar s'armari, s'habitaci�, entre altres coses, per� sobretot planificar es dos mesos d'estiu que v�nen per davant. Id� aix�, que teniu pensat fer aquest estiu? muntanya, platja, feina per estalviar alguns souets, estudiar, etc? aix� podem fer un estudi de qu� fa sa majoria de gent. Jo mateixa tendr� es meu primer estiu de rascar-me sa panxa dos mesos a una illa mediterr�nia!!!! Au, anau responent!
Per Eco | 19-05-2008 16:45
1 Missatge
Jo tinc planificat una setmana a Esc�cia i un altre a Roma al mes d'agost, per� per pagar tot aix�, haure de treballar com un ase durant el temps que queda
Per Clara_23 | 19-05-2008 19:54
1 Missatge
Jo diria que far� com tu i m'estar� rascant la panxa durant tot l'estiu! Altres anys he apurat fins l'�ltim moment anant a 20 ciutats, 50 festes majors i 70 concerts, aix� que aquesta vegada em sembla que m'ho prendr� tranquilament i a anar les festes justes, que aquest estiu he de meditar i reposar, que el curs ha estat prou dur! :-D
Per raquel | 19-05-2008 23:57
2 Missatges

Carai, i ja hi ha temps i caps de setmana en dos/tres mesos d'un estiu com per anar a 50 festes majors i 70 concerts? Jo perqu� on estic per s'estiu no ho puc fer, per� si est�s pes Principat segurament que acabaria com tu, de "correcaminos"! :)
Identifica't
Més llegides
Més enviades
Més comentades
Generalitat de Catalunya Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació Secretaria de Mitjans de Comunicació
2012© Copyright sms25.cat
Desenvolupat per INITEC