En primer lloc donar l'enhorabona a l'equip d'sms25.cat per aquesta gran iniciativa i per tota la feina que s'ha dut a terme per poder-ho fer realitat. Molts �nims de sa meua part per seguir fent tota la feina que queda, que segurament no �s poca!!
Per altra banda, vull iniciar el f�rum per veure si aix� aconseguim donar-li una empenta per a que sa gent s'animi i acabi escriguen m�s coses. En q�esti� de presentaci�, nom�s dir que s�c d'un lloc remotament perdut, que fins ara poca gent el coneixia. De totes maneres i es fet d'estar tant perduda, intentar� anar escriguen alguna que altra cosa en aquest f�rum si es temps i sa meua imaginaci� m'ho permeten. Aix� i tot, esper que altres tamb� ho vagin fent per poder anar comentant tamb�, que sin� pot arribar a ser molt avorrit!!!
Una lectora m�s,
Salut!
Ei, sí, molt bé! :-D
Per
Aitor
| 11-04-2008 01:28
1 Missatge
Em sembla que per com parles i veient el teu avatar ja puc endevinar d'on ets... ;)
Realment �s brutal la illa de Formentera, a veure si aquest any m'hi puc passar per les Festes de Santa Maria, que s�n la reh�stia! :-D
I ja est� b� que estigui amagadeta, la illa (excepte pels italians...), perqu� si es massifiqu�s com Eivissa seria una pena!
Jo s�c de terra ferma, d'un territori com el que no hi ha res, que deia el Joan Oliver. Tot t� la seva gr�cia i el seu moment, per� he de recon�ixer que si el Quart Cintur� no ens ho destrossa, tenim una raconet ben arreglat, hehe!